copyright by I'anS. Powered by Blogger.
RSS

100 Tips Kurus

Kami akan berkongsi 100 TIP KURUS buat anda yang ingin menguruskan badan, tetapi tidak tahu caranya (WOW..mcm excited bunyinya, kan??)... Kami akan perkenalkannya sebagai '1 hari, 1 tip..' so, tidak lah berat sangat apabila anda baca nanti, ok???
Untuk hari ini, kami cuma nk kongsi beberapa peringatan untuk menjadikan program diet anda berjaya.. GOOD LUCK!!!
~ADMIN~

Jadikan Program Diet Berjaya!

PERINGATAN!!!!

*Lakukan Dengan Cara Selamat – Ramai yg tidak mengikuti program diet dengan betul. Selain sambil lewa, cara yang dilakukan juga tidak tepat dan boleh mendatangkan kemudaratan. Jadi, lakukan dengan cara yang selamat.

*Mesti Aktif Dan ‘Super’ Cergas – Selepas bermula dengan pelbagai teknik pengawalan makanan, anda juga mesti bergerak cergas dan aktif. Tanpa melakukan sebarang aktiviti kecergasan, usaha diet anda akan jadi sia-sia.

*Diari Minggu Ke Minggu – Program diet anda akan lebih tersusun jika anda mempunyai satu jadual yang khusus. Bagaimana caranya? Ikuti panduan penyusunan diet dari hari ke hari secara konsisten.

*Pantang Larang Berdiet – Untuk kurus, ramai yang sanggup lakukan apa sahaja. Fakta ini tidak dianggap keterlaluan tetapi itulah hakikatnya. Tetapi, untuk mencapai tahap yang diingini, anda perlu mematuhi pantang larang ini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment